Департамент освіти та гуманітарної політики
Черкаської міської ради

Новини освіти

Черкаським вчителям розповіли про аспекти статевого виховання дітей

- 13 березня 2014 р.
Черкаським вчителям розповіли про аспекти статевого виховання дітей
Як коректно і доступно донести дитині аспекти статевого виховання. Відповіді на ці та інші подібні питання можна було почути на інтерактивній лекції-семінарі на тему: «Статеве виховання. Організація даної роботи в навчальних закладах. 

У Черкасах ініціюють створення Молодіжної ради при міському голові

- 13 березня 2014 р.
У Черкасах ініціюють створення Молодіжної ради при міському голові
Управління у справах сім’ї, молоді та спорту департаменту освіти та гуманітарної політики Черкаської міської ради розпочинає роботу по створенню Молодіжної ради при міському голові м. Черкаси.

Бібліотекарі шкіл міста провели семінар та зіграли у брейн-ринг

- 13 березня 2014 р.
Бібліотекарі шкіл міста провели семінар та зіграли у брейн-ринг
Понад 40 бібліотекарів шкіл міста відвідали семінар, організований у гімназії № 9, на тему «З Кобзарем у серці» - до 200-річчя від дня народження Т.Г.Шевченка. Метою заходу була популяризація творчої спадщини Кобзаря в бібліотеках.

Школа № 10 - Школа родинного напрямку

- 11 березня 2014 р.
Школа № 10 - Школа родинного напрямку
Віднедавна в нашій державі мода – на різномаїття шкіл: їх називають ліцеями, гімназіями, колегіумами, спеціалізованими, з поглибленим вивченням правознавства, рідної чи іноземних мов, математичного, природничого чи спортивного напрямку. Та є в Черкасах школа геть незвичайного – родинного напрямку.

Портрет Шевченка з повітряних кульок зробили в школі № 25

- 11 березня 2014 р.
Портрет Шевченка з повітряних кульок зробили в школі № 25
Оригінальний портрет Кобзаря з’явився в Черкаській загальноосвітній школа І-ІІІ ступенів № 25 напередодні святкування 200-річчя з дня народження Тараса Шевченка. Розмір картини 4,5х2,5 метри, а виконана вона з невеличких повітряних кульок. Про це інформує "Нова Доба".

← Ctrl 344 345 346 347 348 Ctrl →