Департамент освіти та гуманітарної політики
Черкаської міської ради

В "Калинці" формували мовленнєву-мисленнєву діяльність

5 грудня в дитячому садку спеціального типу №31 "Калинка" відбувся  семінар-практикум для вчителів-логопедів закладів дошкільної освіти: "Формування мовленнєво-мисленнєвої діяльності дошкільників засобами ТРВЗ в умовах спеціального дошкільного закладу".

Метою використання  технології ТРВЗ в роботі з дітьми з порушеннями мовлення є розвиток, з одного боку, таких якостей як мислення,  гнучкість, рухливість, системність, диалектичность; з іншого - пошукової активності, прагнення до новизни; розвитку творчої уяви та виправлення мовних недоліків,  що дає можливість значно підвищити результативність корекційно-розвиткової роботи.

В ході семінару-практикуму були проведені види роботи та розглянуті питання:

- Педагогічна технологія ТРВЗ у корекційно-розвитковій роботі з дітьми з порушеннями мовлення;

- формування мовленнєво-мисленнєвої діяльності дошкільників засобами ТРВЗ в умовах спеціального дошкільного закладу;
- «Країна казкових гномів» ‒ перегляд фрагменту корекційної-розвиткової роботи з дітьми старшого дошкільного віку з використанням методів та прийомів ТРВЗ;
- ділова гра «Мислимо креативно»;
- «Космос. Планета Земля» ‒ перегляд логопедичного підгрупового заняття з дітьми 6-го р.ж. Корекційно-розвиткова робота з використанням методів ТРВЗ.

 Підбиваючи  підсумки роботи семінару-практикуму, вчителі-логопеди відмітили   якість теоретичного розкриття теми та наголосили на користь показу практичної роботи з дітьми.